Informace

Objednávání stravy přes Internet

Školní jídelna Brno, Úvoz 55, nabízí pro strávníky ze základní školy (žáky a učitele) a cizí strávníky objednávání (odhlašovaní a přihlašování) stravy přes Internet www.strava.cz

Tato služba umožňuje strávníkům:

  • objednávání obědů (měnit oběd č.1 na oběd č.2 pro žáky od 11 let, učitele a cizí strávníky)
  • odhlašovat obědy a popř. přihlašovat obědy, pokud má strávník dostatečný kredit
  • zobrazovat zůstatek finančního konta, historii odebrané stravy a plateb
  • zasílat zprávy o přijetí objednávky, na nedostatečnou výši konta strávníka, na neodebranou stravu, měsíční přehled stravování

Pro zaktivování této služby je nutné vyplnit přihlášku a odevzdat ji ve školní jídelně, popř. podepsanou naskenovanou přihlášku zaslat na e-mail odhlasky@sjuvoz.cz. Na základě této přihlášky Vám budou zaslány na uvedeny e-mailem v přihlášce přihlašovací údaje na www.strava.cz

Přihláška k objednávání stravy přes internet:

Důležité informace k objednávání přes Internet na www.strava.cz

Přihlašovací údaje a heslo po odevzdání přihlášky v ŠJ budou na e-mailovou adresu uvedou v přihlášce zaslány přihlašovací údaje na www.strava.cz (číslo jídelny, uživatelské jméno a heslo)strávník si do přihlášky vyplní heslo, pod kterým se bude přihlašovat na www.strava.cz. Toto heslo si může kdykoliv změnit v nastavení na www.strava.cz. Dále se strávník zavazuje držet dohodnuté heslo v tajnosti a odpovídá za případné škody způsobené jeho vyzrazením.
Postup pro přihlášení na www.strava.cz
– Zadat webovou stránku www.strava.cz
– Na záložce Přihlášení zadat přihlašovací údaje
– Výběr jídelny – číslo jídelny 3514
– Uživatel – uživatelské jméno bude zasláno ŠJHeslo
– Potvrdit tlačítkem PŘIHLÁSIT
Objednávky (ODHLAŠOVÁNÍ A PŘIHLAŠOVÁNÍ OBĚDŮ)
Objednávání obědů je umožněno 1 pracovní den předem do 12 hodiny a po tomto termínu následující dny v období jednoho měsíce (jídelníček na nový měsíc je k dispozici na konci předchozího měsíce).
Přihlašování obědů systém umožní jen v případě, že má strávník dostatečný finanční kredit, jinak objednávka NENÍ PROVEDENA!!!!
Objednávání obědů se provádí na záložce Objednávky, kde po provedení požadované změny (přihlášení obědu – požadovaný oběd je zaškrtnut, odhlášení obědů – požadovaný oběd je odškrtnut) musí být tato změna potvrzena a odeslána do školní jídelny přes tlačítko ODESLAT. Strávník je zodpovědný za své objednávky. Objednávky budou po uzávěrce objednávání (tj. po 12 hodině vyhodnoceny a strávníkovi odeslány dohodnuté zprávy dle jeho výběru na záložce Nastavení na www.strava.cz. Strávník bude mít automaticky nastaveno odesílání zpráv na e-mail o potvrzení přijetí objednávky
Dále si může nastavit zasílání zpráv:
– O nedostatečném kreditu na kontě strávníka
– O neodebírané stravě – doporučujeme nastavit, budete informování e-mailem po 3 dnech o neodebrané stravě
– Měsíční přehled o stravování, který bude zaslán po provedené uzávěrce a uzavření období.
Školní jídelna nenese odpovědnost za nepřijaté objednávky v důsledku výpadku telekomunikační sítě nebo Internetu. Doporučujeme po ukončení změn a jejich zaslání do školní jídelny, se odhlásit přes záložku Odhlásit se.
Nápovědu naleznete: záložka Nápověda na www.strava.cz, popř. kontaktujte školní jídelnu na tel. 541 213 610.